Benim Dikey Dünyam Yenilendi


İyi Pazarlar değerli okurlar. Önümüzdeki ay yayın hayatının 2.yılına girecek olan Hakkı Şenkeser “Benim Dikey Dünyam” başlıklı kişisel bloğum yenilendi.




Yenilenmeden kastım sadece bloğun teması yani ara yüzü değil. Bloğumun Ana Sayfasına baktığınızda da göreceğiniz üzere artık 5 farklı kategoride ve bu kategorilere ait alt başlık ve etiketlerde yazılarımı topladım. Bundan sonra sizler ile paylaşacağım yazılarımı yine bu kategoriler altında yazmaya devam edeceğim.

Bloğumda paylaştığım yazılarımı da ayrıca sosyal medya hesaplarımda ve Milliyet Blog ve Hürriyet Blog (Yazar Kafe) gibi internet dünyasının diğer iletişim mecralarında da paylaşarak daha çok okura ulaşmaya çalışacağım.

Peki, neden böyle bir değişime ihtiyaç duydum?

Pek çok farklı başlıkta yazı yazıyorum. Benim DikeyDünyamın çıkış noktası dağlar olmasına rağmen ilerleyen dönemde kariyerime ve diğer ilgi alanlarıma yönelik yazılar da yazmaya başladım. Başlangıçta bu farklı konu başlıklarını farklı blog adresleri altında yazmaya çalışsam da bir süre sonra birden fazla bloğu yönetmenin özellikle yoğun olduğum dönemlerde ciddi zorluğunu yaşadım.

İnanın bir blog yönetimi yapmak yazı yazmaktan çok daha zor. Çünkü eğer yazıyorsanız bir amacınız var demektir. En büyük amacınız da yazdığınız yazıların okunmasıdır. Eğer yazılarınızın okunmasını istiyorsanız görselliğe yani bloğunuzun ya da web sitenizin tasarımına yani sunuma da önem vermeniz gerekir. 

Anlayacağınız yemek yapmaktan farkı yok. Ne kadar kaliteli malzeme ile ne kadar lezzetli bir yemek yaparsanız yapın eğer bu lezzetli yemeği doğru ve başarılı bir şekilde sunamıyorsanız yemeğinizi kimse tatmak istemez. Dolayısıyla harcadığınız tüm emeklerin karşılığını alamazsınız.

Bu sebeple sadece yazdığınız yazıyı değil yazının sunumu da düşünmek zorundasınızdır.
Bunun içinde bloğun tasarımına, sosyal medya yönetimine, seo dan google istatistiklerine kadar ki tüm süreçlerini yönetmeniz ve takip etmeniz gerekiyor. Eğer amacınız devamlı değişen, gelişen ve okunan bir siteye sahip olmaksa tüm bu süreçlere hakim olmanız ya da para vererek profesyonel destek almanız gerekiyor.

Profesyonel destekten kastım sizin adınıza tüm bu süreçleri ilave olarak reklam ve pazarlama yani google adwords süreçlerini de yöneten medya ajansları ya da web tasarımcılar.

Ben yukarıda bahsettiğim tüm bu süreçleri kendim yönetmeye çalıştığım için diğer bloglarımı da tek bir blog da farklı başlıklar altında toplayarak yazmaya ve süreci yönetmeye karar verdim.

Peki, Benim Dikey Dünyam hangi başlıklardan oluşacak.






Olmak üzere 5 farklı başlık altında yazılarımı toplayarak yeni yazılarımı da yine bu 5 başlık altında yazmaya ve sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.

Daha sonra bu 5 başlık ile ilgili olarak bloğumda daha detaylı duyurular yapacağım ama müsaadenizle her bir başlık için kısa bir açıklama yazısı yazmak istiyorum.


İçeriğinde Dağlar, Doğa Yürüyüşleri, Spor, Sağlıklı Yaşama ve gündeme dair yazılar olacak.


Profesyonel kariyerime yönelik yani tekstil sektörüne yönelik tecrübelerimi ve sektöre yönelik yazılarımı paylaştığım başlık olacak.


Özellikle benim gibi uzun yıllar boyunca kurumsal bir firmada tüm süreçlerin büyük bir disiplin altında takip edilip yönetildiği bir organizasyonda çalıştıysanız bu süreçlerin sistematik bir şekilde yönetilmesi ve süreçlerin katma değer katmayan israflardan arındırılması yani daha verimli çalışmak için bir takım yöntemler kullanırsınız. Bu yöntemlerin en etkilisi de Yalın Üretim metodudur. Yalın Üretim başlığı altında yalın üretime dair her şeyi bulacaksınız.


Gerek kurumsal kariyerim de gerek sosyal yaşantım da pek çok gönüllü koçluk deneyimim oldu. "Artık profesyonel bir koç olmalıyım." Diyerek çıktığım bu yolda en büyük hedefim, Kurumların ve insanların kişisel ve profesyonel potansiyellerinin farkına varıp, hedeflerini gerçekleştirmelerine destek olabilmek. Bu başlık altında Koçluk ve Koçluğa dair yazılarımı sizler ile paylaşacağım.


Yazılarımı bildiğiniz üzere Google ait Blogger sistemini kullanarak yazıyor ve sizler ile paylaşıyorum. Sistemin kullanımına ve blog yazmaya dair tüm detayları ve içeriğinde teknik destek de olacak şekilde yazdığım tüm yazıları bu başlık altında yazmaya devam edeceğim.

Umarım yeni haliyle Benim Dikey Dünyamı beğenir ve yazılarımı okumaya devam edersiniz. Yorum ve önerilerinizi beklediğimi söyleyerek müsaadenizi rica ediyorum. Her türlü soru, öneri ve yorumlarınız için Ana Sayfa da ki İletişim bilgilerimden bana ulaşabilirsiniz.

Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın.


Yorumlar