Zeugma Mozaik Müzesi

Merhaba Hakkı Şenkeser “Benim Dikey Dünyam” okurları.  Geçtiğimiz aylarda Gaziantep Bölgesine 3 günlük bir iş seyahatim olmuştu. Ziyaret planıma sadece iş görüşmelerini değil, Gaziantep şehir turu, Gaziantep mutfağı ve farklı lezzetlerin tadımı ve Gaziantep tarihi ve turistik mekânların özellikle Zeugma Mozaik Müzesinin gezilmesini de eklemiştim.


Zeugma Mozaik Müzesi, 9 Eylül 2011 tarihinde Gaziantep'te açılan ve 1700 metrekarelik mozaik ile dünyanın ikinci büyük mozaik müzesi olma özelliğini taşıyan müthiş ve muhakkak gezilmesi ve görülmesi gereken bir müzedir.

Bu blog yazısını youTube da yüklediğim Zeugma Mozaik Müzesi başlıklı videom için sizler ile paylaşıyorum.


Zeugma Mozaik Müzesi linkine TIKLAYARAK bu videoyu seyredebilirsiniz.

Yine alternatif olarak altta ki YouTube bağlantısını kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırdığınızda Zeugma Mozaik Müzesi adlı videoyu izleyebilirsiniz.

https://youtu.be/4tjmZfsZhc0

Diğer bir alternatifiniz de,

Hakkı Şenkeser YouTube Kanalı linkine tıklamak.

Yaklaşık 10 dakikalık kısa bir video ama ben yaklaşık 2,5 saatimi Zeugma Mozaik Müzesini gezmek için kullandım. Bolca fotoğraf çektim. Daha sonra bu fotoğrafları da paylaşacağım daha kapsamlı bir Zeugma Mozaik Müzesi yazısını da yine sizler ile paylaşacağım.

Yaklaşık 2, saati bulan Zeugma Mozaik Müzesi ziyaretimin bir de dikkat çekmek amacıyla kısa da olsa bir videosu olsun diyerek ziyaretimin sonunda bu kısa videoyu da çekerek sizler ile paylaşmak istedim.

Umarım keyifle izler, merak eder ve ülkemizin ve Gaziantep’in kültürel bir değeri olan Zeugma Mozaik Müzesini sizler de ziyaret edersiniz.

Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın.

Hakkı Şenkeser.

Yorumlar