Uludağ Zirve Kış Tırmanışı Fotoğraf Albümü

Merhaba çok değerli Hakkı Şenkeser "Benim Dikey Dünyam" okurları. Nihayet yağmurlu bir Pazar sabahına uyandık bugün (10.01.2021) Nihayet diyorum çünkü Ocak ayı içerisinde olmamıza rağmen yolunu dört gözle beklediğimiz yağmurlar ve hatta kar yağışı henüz Bursa'ya uğramadı. Havalar mevsim ortalamalarının hayli üzerinde seyrediyor. Eğer bu şekilde devam ederse yaz aylarında ciddi bir kuraklık bekliyor tüm ülkemizi.


Umarım bu sabah ki yağmurlar Bursa'mız ve Uludağ için bolca yağmur ve kar yağışının da habercisi olur.

Madem henüz beklenen kar yağışı gelmedi ben de 2017 yılının Şubat ayı içerisinde 2543 metre rakımlı Uludağ'ın zirvesine yaptığımız tırmanışa ait fotoğraflardan derlediğim videoyu sizler ile paylaşayım dedim. Uludağ zirve kış tırmanışı isimli videoyu seyretmek için linke ya da hemen altta ki youtube görseline tıklamanız yeterli.


Yine Uludağ Zirve Kış Tırmanışına ait fotoğraf albümüne de aşağıda ulaşabilirsiniz.








































































































Ayrıca 2017 yılının şubat ayında yaptığımız Uludağ Zirve Kış Tırmanışı faaliyetine ait yazmış olduğum blog yazımı da yine altta ki linke tıklayarak okuyabilirsiniz.

Uludağ Zirve Kış Tırmanışı


Uludağ zirve kış tırmanışı isimli videoyu seyretmek için linke ya da hemen altta ki youtube görseline tıklamanız yeterli.




Keyifli seyirler ve keyifli okumalar diliyorum.



Yorumlar