Yeni Başlayanlar İçin Blogger Rehberi 2019 / Giriş


Merhaba değerli Hakkı Şenkeser “Benim Dikey Dünyam” okurları. 

Bundan 2 yıl önce düzenli olarak blog yazmaya karar verdiğimde cevaplanması gereken birçok sorum vardı.

Bloğumu hangi platform da yazacağım ve yayınlayacağım bu soruların içerisinde en önemlisiydi.

Blogger Rehberi Giriş 1



Alternatiflerim, ücretli web site dizaynı ki piyasada ve web de bu hizmeti veren pek çok kurum ve kişi mevcut, wordPress ücretli ve ücretsiz site tercihleri ve Blogger’di.

Nihayetinde bu tercihlerin artılarını ve eksilerini de göz önünde bulundurarak Blogger’i kullanmaya karar verdim.

Neden Blogger? Sorusuna ileri ki yazılarımda uzun uzun cevaplar vereceğim. Ama bu yazının konusu başlığından da anlayacağınız üzere “Yeni Başlayanlar İçin Blogger Rehberi 2019 / Giriş” yazısı olacak.

Peki, neden “Yeni Başlayanlar İçin Blogger Rehberi 2019 / Giriş” yazısı?

Blog yazma ve yayınlama tercihini Blogger’den yana kullandığımdan beri neredeyse iki buçuk sene geçti. Bu süre zarfında başlangıçta neredeyse hiç kullanmayı bilmediğim bir platformu deneyerek, araştırarak ve okuyarak öğrendim. Hala da öğrenmeye devam ediyorum.

Blogger Rehberi Giriş 2

Öğrenirken de bir yandan öğrendiklerimi elimden geldiğince sizler ile paylaşmaya ilk defa blog açacaklara yardımcı olmaya gayret ettim.

Hala çevremde ki pek çok kişi benzer istekler ile bana ulaşarak kendilerine yardımcı olmamı rica ediyorlar.

Ben de bu konuda hem ilk defa blog yazacak ve Blogger platformunu kullanacak arkadaşlara yardımcı olmak hem de hali hazır da Blogger platformunu kullanan ve bu konuda soruları olan arkadaşlara yardımcı bir kaynak hazırlayabilmek için “Blogger Rehberi” isimli bu rehber yazı dizisini hazırlamaya karar verdim.

Uzun soluklu bir çalışma olacak. Bir sefer de maalesef tüm Blogger platformuna ait sorularınıza cevap bulabilmeniz tabii ki biraz zaman alacak. Takdir edersiniz ki konu hakkında ön araştırma yapmak ve bunu deneyimlerinizle birleştirip yazıya dökmek ve sonrasında sizler ile paylaşmak biraz zaman almakta. 

Blogger Rehberi Giriş 3

Hele ki Hakkı Şenkeser “Benim Dikey Dünyam” başlıklı kişiselbloğumda olduğu gibi farklı konu başlıklarında pek çok yazı yazıyorsanız süreç ister istemez biraz daha uzamakta.
Ama ben elimden geldiğince bu konuda hızlı ilerlemeye ve size tüm sorularınıza cevap olacak bir Blogger Rehberi hazırlamaya gayret edeceğim.

Blogger Rehberi aşama kaydedip belli bir içeriğe ve doluluğa ulaşana kadar sizlere destek olması amacıyla Blogger platformu ile ilgili daha önce yazmış olduğum yazılara ait linkleri de altta sizler ile paylaşacağım.

Blogger Geçmiş Dönem Konu Başlıkları












Yararlı olması dileklerimle keyifli okumalar. Konu hakkında görüş ve önerileriniz varsa LÜTFEN ulaşın. 

Blogger Rehberi Giriş 4

Bu konu da pek çok alternatifiniz mevcut. Yazının altına yorum ekleyebileceğiniz gibi ANA SAYFA da ki İLETİŞİM bilgilerimden de bana kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Hakkı Şenkeser



Anahtar Kelimeler: Blog, Blogger, Blogger Rehberi, Benim Dikey Dünyam, Hakkı Şenkeser, Blogger Rehberi Giriş

Yorumlar